Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
(Ne)pohyblivé obrázky hororu. Narativní a stylistická funkce fotografie (nejen) v hororovém filmu.
KRATOCHVÍLOVÁ, Lenka
Cílem práce je otevřít otázku o roli a použití fotografie v hororovém filmu. Práce v prvním kroku bude nastiňovat žánr hororu a ukazovat jej v různých druzích umění. V druhém kroku se práce bude soustředit na hororový film, bude uvedena jeho krátká historie, co diváka na hororu přitahuje a charakteristika hororového filmu. Ve třetím kroku se práce bude zabývat funkcí fotografie jako důležitého prvku v naraci filmu. Přirozeně bude zmíněna i stylistická funkce, kdy fotografie funguje jako trik. Všechny funkce fotografie budou ukázány v příkladech hororových a nehororových filmů.
Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích
Doleželová, Simona ; Císařová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobřichovský, Tomáš (oponent)
Název diplomové práce: Užití fotografií v marketingových kampaních na sociálních sítích Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá otázkou ochrany autorských práv k fotografiím, které byly užity v marketingových kampaních v prostředí sociálních sítí. Za účelem řešení této otázky práce pojednává o tom, jak by společnost, která chce užít fotografie v marketingové kampani na sociální síti, měla postupovat, aby nedošlo jak k porušení autorských práv autora dané fotografie, tak i k porušení práv osob zachycených na dané fotografii. Práce vymezuje i problematiku jiných autorských děl, která mohou být rovněž námětem fotografie. Práce dále řeší, za jakých předpokladů lze fotografie v marketingové kampani na platformě sociálních sítí užít. Samotný text diplomové práce je rozdělen do osmi kapitol. V textu je vymezen pojem fotografie jak z historického, tak z právního hlediska a jsou zde popsány jednotlivé aspekty autorského práva, které se týkají fotografie jakožto autorského díla a práv fotografa, který je autorem dané fotografie. Práce vysvětluje okamžik vzniku autorského práva k fotografii a dále definuje práva osobnostní a práva majetková k fotografii. Práce také řeší omezení spojená se zachycením cizí věci či osoby. Dále popisuje problematiku užití fotografie bez souhlasu autora, a především pak užití fotografie...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.